środa, 15 marca 2017

Witam :)

Witam :)
Skoro już tu jesteś, Drogi Czytelniku, chcę przekazać ci to czym zostaniesz uraczony w tym miejscu, ukrytym w sieci pod tak dziwną i enigmatycznie brzmiącym wyrażeniem zawartym w adresie. Mój blog, to blog o tym co mnie otacza, to blog o tym co chcę przekazać spotkanym ludziom, którzy zainwestują czas w czytanie moich "wypocin" i przede wszystkim, z egoistyczne czesci mej osobowości ten blog to blog stanowiący moje prywatne, uchylone okno dla duszy :)
Nie zaznaczę tematyki dokładnie, bo myliło by się to z celem, moje życie to szukanie świata a nie zamykanie go w klatce prostych schematów. Mogę tylko nadmienić że będzie to szeroki wachlarz tematyczny, od spotkań z ludźmi inspirujacymi i ich historiami, po pisane na szybko komentarze do tego co aktualnie frapuje mój umysł. Serdecznie zapraszam i liczę na to, że nikt nie wyjdzie z pobytu na tym blogu, bez uszczknięcia dla siebie jakiejś wartości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz